Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz zalogować się do Revoluta poprzez aplikację na swoim telefonie, nie przejmuj się – logowanie na innym telefonie jest możliwe. Możesz to zrobić na dwa sposoby – logując się na innym telefonie za pomocą aplikacji lub przez stronę internetową. Oba sposoby umożliwią zalogowanie się do konta Revolut, jednak będą się różniły charakterem dostępu.
Spis Treści
Logowanie do strony internetowej z ograniczonym dostępem
Wykonaj te kroki, żeby zalogować się na innym telefonie za pomocą strony internetowej:
- Otwórz stronę internetową. Otwórz stronę internetową Revolut Web App. Zostaniesz przeniesiony do okna logowania.
- Wybierz sposób logowania. Na ekranie pojawi się prośba o podanie swojego numeru telefonu. Jeżeli nie masz do niego dostępu, możesz wybrać logowanie za pomocą adresu email, konta Google lub Apple.
- Zaloguj się za pomocą adresu email. Jeśli korzystasz z obcego telefonu, najbezpieczniejszą metodą będzie logowanie za pomocą adresu email. Wykonaj następujące kroki, żeby dokończyć logowanie:
- Wybierz opcję “Kontynuuj przy użyciu adresu e-mail”.
- Wpisz adres email, który jest powiązany z Twoim kontem Revolut.
- Wprowadź cyfrowy kod dostępu PIN, którym logujesz się do aplikacji.
- Potwierdź logowanie. Automatycznie wyświetli się prośba o autoryzowanie logowania w aplikacji. Jeśli nie masz do niej dostępu, wybierz opcję “Wybierz inną metodę”, a następnie “Zweryfikuj tożsamość poprzez e-mail”.
- Następnie na wyświetlaczu pojawi się powiadomienie: Sprawdź skrzynkę e-mail na tym urządzeniu. Przejdź do swojej skrzynki, otwórz email przesłany przez Revolut i kliknij na “Potwierdź logowanie”.
- Ponownie potwierdź logowanie, korzystając ze swojego PINu.
- Przejdź do aplikacji. Zostaniesz przekierowany do internetowej aplikacji Revolut. Możesz z niej bezpiecznie korzystać w trybie ograniczonego dostępu.
Przeczytaj także
Ograniczony dostęp oznacza, że możesz przejrzeć podstawowe informacje dotyczące Twoich transakcji i kart, ale nie możesz wykonywać przelewów i realizować płatności kartą. Jeśli chcesz korzystać z pełnego dostępu, musisz dodatkowo autoryzować logowanie w aplikacji na swoim telefonie, wchodząc w swój profil i klikając na “Uzyskaj pełny dostęp”.
Zobacz także: Revolut Promocja za Polecenie – Polecaj Konta i Odbieraj Nagrody.
Jeżeli chcesz skorzystać z pełnego dostępu do Revoluta, a nie możesz autoryzować logowania, możesz pobrać aplikację na innym telefonie i wykonać następujące kroki:
Logowanie przy pomocy aplikacji z pełnym dostępem
- Pobierz aplikację Revolut.
- Zaloguj się do aplikacji. Jeśli nie masz dostępu do swojego numeru telefonu, wybierz logowanie przy użyciu adresu e-mail.
- Wpisz swój cyfrowy kod PIN, którym logujesz się do aplikacji.
- Zweryfikuj swoją tożsamość, robiąc zdjęcie swojej twarzy w aplikacji.
- Następnie na wyświetlaczu pojawi się powiadomienie: “Sprawdź skrzynkę e-mail na tym urządzeniu”. Przejdź do swojej skrzynki, otwórz email przesłany przez Revolut i kliknij na “Potwierdź logowanie”.
- Po potwierdzeniu logowania, zostaniesz przekierowany do aplikacji w trybie pełnego dostępu.
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy można mieć 2 konta w Revolut?
Nie, nie można mieć dwóch kont w Revolut. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto osobiste powiązane z tym samym numerem telefonu i adresem e-mail, nawet jeśli konta miałyby być używane w różnych krajach.
Jak zalogować się na Revolut bez telefonu?
Jeśli nie masz przy sobie telefonu, możesz zalogować się na Revolut poprzez stronę internetową, wpisując swój adres email oraz kod PIN, którego używasz podczas logowania w aplikacji. Logując się w ten sposób, możesz korzystać ze swojego konta w ograniczonym zakresie – możesz sprawdzić informacje dotyczące karty i transakcji, ale nie możesz wykonywać przelewów i płatności.
Jeśli chcesz uzyskać pełny dostęp, musisz potwierdzić logowanie za pomocą aplikacji Revolut lub poprzez skan kodu przy użyciu aparatu w swoim telefonie.
Co zrobić, jeśli nie pamiętam kodu dostępu do aplikacji Revolut?
Jeśli nie pamiętasz kodu dostępu do aplikacji Revolut, możesz go zresetować. Najpierw wpisz swój numer telefonu, a następnie wybierz opcję „Nie pamiętasz kodu dostępu?”. Wprowadź swój adres e-mail i przejdź przez proces weryfikacji tożsamości. Po zaakceptowaniu selfie i dokumentu tożsamości uzyskasz możliwość zmiany danych w aplikacji, a jeśli proces weryfikacji się nie powiedzie, zostaniesz przekierowany na anonimową rozmowę na czacie.
Jak zmienić numer telefonu w aplikacji Revolut?
Aby zmienić numer telefonu w aplikacji Revolut, otwórz aplikację i wybierz opcję „Nie mam dostępu do swojego numeru telefonu”, a następnie wprowadź numer, do którego nie masz dostępu. Następnie wpisz swój adres e-mail i kod dostępu i przejdź przez proces weryfikacji tożsamości. Jeśli selfie i dokument tożsamości zostaną zaakceptowane, będziesz mógł zmienić dane w aplikacji, a jeśli weryfikacja się nie powiedzie, rozpoczniesz anonimową rozmowę na czacie.
Co zrobić, jeśli nie mam dostępu do kodu dostępu ani numeru telefonu użytego podczas rejestracji w Revolut?
Aby zresetować kod dostępu, otwórz aplikację Revolut i wprowadź numer telefonu. Następnie wybierz opcję „Nie pamiętasz kodu dostępu?”, zrób zdjęcie selfie do weryfikacji oraz prześlij zdjęcie swojego dokumentu tożsamości. Jeśli weryfikacja zakończy się pomyślnie, uzyskasz możliwość zmiany kodu dostępu, a jeśli nie, rozpoczniesz anonimową rozmowę na czacie.
Jak zalogować się do Revolut na nowym telefonie?
Aby zalogować się do Revolut na nowym telefonie, pobierz aplikację Revolut i rozpocznij proces logowania, korzystając ze swojego numeru telefonu lub adresu email. Następnie wpisz swój cyfrowy kod PIN i zweryfikuj swoją tożsamość, robiąc zdjęcie twarzy w aplikacji.
W kolejnym kroku otrzymasz powiadomienie, aby sprawdzić skrzynkę e-mail. W wiadomości znajdziesz link do potwierdzenia logowania. Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany do aplikacji z pełnym dostępem.